Friday, December 17, 2010

Back to UTP ...

Alhamdulillah,

Setelah mengharungi perjalanan selama 9 jam dari Paka, selamat sampai ke UTP. Terima kasih kepada pemandu bas ekspress Utama, yang memandu dengan berhemah. Tepat pukul 5.54 pagi, tiba di stesen PETRONAS Taman Maju. Terlajak sikit. Biasa la, letih travel kan... Call Aidil, as usual, he is willingly went there to pick me up. Syukran kathir, akh...

Sesi pertama bersama dengan MPPUTP 2010/2011 dalam merangka struktur dan juga perjalanan hidup MPP untuk sesi akan datang. Tanggungjawab yang diterima bukanlah suatu populariti untuk dibangga, tetapi lebih kepada amanah yang perlu dijaga. Jatuh bangunnya kebajikan mahasiswa UTP tergantung penuh kepada kepimpinan yang telah dilantik oleh rakyat UTP. Terima kasih diucapkan di atas kepercayaan yang diberikan.

Energy Receive, Energy Return

Kepercayaan dan undi yang diberikan, insyaallah akan cuba utk dijaga sebaiknya. Doakan dan marilah bersama dengan kepimpinan mahasiswa yang baru dalam memantapkan lagi serta memperkukuh lagi suara mahasiswa di kampus yang tercinta. Jika hanya disandarkan pada kami, nescaya tidak mampu untuk kami laksanakan. Dengan adanya sokongan dan kerjasama dari semua masyarakat kampus, insyaallah, kita akan sedaya upaya menggembleng seluruh tenaga dalam memastikan kebajikan dan hak-hak kita sebagai mahasiswa UTP akan terus terjaga.

Apa pun, selamat bercuti kepada semua warga kampus. Luangkan masa sebaiknya dengan keluarga yang tercinta di rumah. Pastikan masa yang diluangkan itu digunakan seefektif mungkin. Ibu dan ayah kita sentiasa merindui dan menunggu keberadaan kita di rumah. Jadilah anak yang soleh yang akan sentiasa menggembirakan hati mereka.

~Hamzah Nawawi~

2 comments:

Provillager said...

Selamat memikul amanah.

Semoga Allah merahmati nta ;)

Hamzah Bin Nawawi said...

terima kasih...syukran ya akh...selamat gak dalam menempuhi alam yang baru...