Friday, July 17, 2009

BiLa DUa HatI menJAdi SaTU...

alhamdulillah...syukur sgt pada Allah...sebab Allah memberi ruang utk kita bersama kan???satu nikmat besar utk kita, bila sahaja bersama, aku harap yg kita dapat merasakan bertambahnya nilaian iman dalam diri kita...bila dh tak berseorangan ni kan, kita tau, yg susah senang tu, kita lalu sama2 dgn org yg kita sayangi ni...(pergh, tetiba lak jiwang)...doa sgt2, yg kita akan tetap kekal bersama, dalam ukhwah yg telah kita bina....insyaallah...

khas utk kwn2 aku..

-DOA RABITHOH-

Sesungguhnya Engkau tahu
bahwa hati ini telah berpadu
Berhimpun dalam naungan cintaMu
Bertemu dlm ketaatan
Bersatu dlm perjuangan
menegakkan syariat dlm kehidupan


Kuatkanlah ikatannya
kekalkanlah cintanya
tunjukilah jalan-jalannya
Terangilah dengan cahayaMu
yang tiada pernah padam
Ya Rabbi bimbinglah kami


Lapangkanlah dada kami dgn kurnia iman
dan indahnya tawakkal padaMu
Hidupkan dengan ma’rifatMu
Matikan dalam syahid di jalanMu
Engkaulah pelindung dan pembela

4 comments:

asna ashraff said...

salam dude,

aku pon rindu kau gak :)

hey nnt kirim salam syg kpd ur mom n dad. n akak2 ko yang bising2 tuh :)

serta abg ko yang pendiam :) eh roger2 lah kalo ade pape k!

amzchemie mujahid said...

insyaallah bro...dont worry...

Miss D Hearty said...

Jazakallah Hamzah..bila baca terasa mcm terkena kat diri pula..ehehe..perasan kan?

apapun, begitulah manisnya nikmat iman, nikmat ukhuwwah dibawah satu aqidah...

wallahualam..

amzchemie mujahid said...

xdela kak alin...ila ikhwan wa akhawat....semua sekali la...termasuk akak la...setiap yang memegang amanah utk menegakkan khilafah islamiyyah di bumi ini, semua nye sahabat n sahabiah ana....