Wednesday, June 3, 2009

2 TaHUn LagI ....

erm, mesti pelik kan...tajuk ni...cumanya, ade kaitan dgn mesej yg diterima pagi semalam...bangun subuh je, terbaca mesej tu...first, ingat mimpi..tp rupanya realiti...terduduk jap...(nk ilang ngantuk, sebab nk g subuh)...ambik kunci motor, terus g ke masjid an-nur...abis subuh tadi, check balik mesej...memang betul mesej tu ada dlm inbox...aku, redha jela...insyaallah, disebalik ape yg Allah kurniakan pada kita, tak semestinya semua yg kita sukai itu baik utk kita, dan kadangkala perkara yg tidak kita sukai itulah yg terbaik utk kita...tak ingat ayat berapa, dalam al-quran...

So, relax sudey la..ngadu pada Allah, insyaallah, hati akan jadi tenang....steady la Hamzah....

5 comments:

beliamuda said...

erk.. apa kes ni Hamzah.. hmm~~

amzchemie mujahid said...

salam, ape kes apenya ni....saje je nk provok korang semua...kasik best sket...mesej yg nk disampaikan, nk bg tau, ape yg kita suke tu tak semestinya yg terbaik utk kita...tu je...hehehe

beliamuda said...

oh itukah.. hehe.. memang terasa provoknya tu..

Amin Baek said...

hurm..al baqarah 216 hamzah..pe msg nye??haa..nk korek ni..haha

amzchemie mujahid said...

amin, ko nk korek ke...xpyh la..laen taun la aku bagitau..hahaha