Monday, November 3, 2008

syukur pada Allah, tuhan sekalian alam...

3 November 2008, 12:06 tengah hari

abg, maaf gnggu..sy nk gtau yg sy dh ptskn hbgn yg x drdhai Allah 2..time ksh byk kt abg sbb nshat sy mlm 2..tp ad gak ase sdh n nyesal..tp sy wt kptsn 2 hnya krn Allah..

ini adalah sms yang saya terima dari salah seorang adik smart group saya...alhamdulillah, bukan senang untuk seseorang itu membuat keputusan yang bagi saya amat berat seperti ni...peristiwa ini yang menjadi mangkin untuk saya mempunyai blog saya sendiri...bila saya terima saja mesej ni, saya rasa sebak, terharu dan gembira...terus saya berjumpa dengan seorang rakan saya yang sering mendengar luahan hati saya selama ni...saya peluk dia dan hampir2 sahaja saya menangis kat depan dia...tapi, saya terlupa satu perkara...sepatutnya, saya perlu terus sujud kepada Allah...tersedar dari itu, saya terus melakukan apa yang sepatutnya saya lakukan...

Moral: walau gembira macam mana pun, jgn lupa pada Allah...bersujudlah kepada Allah...letakkan pergantungan yang tinggi kepada Allah....

No comments: